O PAT nos Centros

Elementos dun proxecto de PAT

Guía orientativa para a construcción dos proxectos de PAT dos centros

ver documento

Proxectos de PAT nos centros da UDC

Proxectos de PAT enviados polos diferentes centros da UDC. Os proxectos deben ser enviados antes do 31 de outubro de cada ano.

Escola Técnica Superior de Arquitectura
Escola Técnica Superior de Enxeñaría de Camiños, Canais e Portos
Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas
Escola Universitaria de Arquitectura Técnica
Facultade de Ciencias
Facultade de Ciencias da Comunicación
Facultade de Ciencias da Educación
Facultade de Ciencias da Saúde
Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física
Facultade de Dereito
Facultade de Economía e Empresa
Facultade de Filoloxía
Facultade de Fisioterapia
Facultade de Informática
Facultade de Socioloxía
Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol
Escola Universitaria de Deseño Industrial
Facultade de Ciencias do Traballo
Facultade de Enfermaría e Podoloxía
Facultade de Humanidades e Documentación
Escola Universitaria de Enfermaría
Escola Universitaria de Relacións Laborais
Facultade de Turismo 

Contacto do PAT de cada centro

Listaxe dos contactos das persoas que coordinan o PAT dentro de cada centro. 

Centro Coordinación Contacto
Escola Técnica Superior de Arquitectura Paula María Fernández-Gago Longueira pat.etsac@udc.es
Escola Técnica Superior de Enxeñaría de Camiños, Canais e Portos Iván Couceiro Aguiar ivan.couceiro.aguiar@udc.es
Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas  Mª Natividad López López  natividad.lopezl@udc.es
Escola Universitaria de Arquitectura Técnica Ángel José Fernández Álvarez  angel.fernandez.alvarez@udc.es
Facultade de Ciencias  Manuel Pimentel Pereira m.pimentel@udc.es
Facultade de Ciencias da Comunicación  Javier Martín Odriozola Chene javier.odriozola@udc.es
Facultade de Ciencias da Educación Pablo Cano López

vicedecanato.tfg.educacion@udc.gal

pablo.cano@udc.es

Facultade de Ciencias da Saúde María Betania Groba González

pat.saude@udc.es  

adi.saude@udc.es
Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física  Mª Belén Toja Reboredo belen.toja@udc.es
Facultade de Dereito  Jorge Crego Blanco jorge.crego@udc.es
Facultade de Economía e Empresa  Joaquín Enríquez Díaz

joaquin.enriquez@udc.es 

pat.fee@udc.gal
Facultade de Filoloxía  Fernando González Muñoz pat.filoloxia@udc.gal
Facultade de Fisioterapia  Sandra Martínez Bustelo s.martinez1@udc.es
Facultade de Informática  Sonia Suárez Garaboa pat.fic@udc.es
Facultade de Socioloxía  Eleder Piñeiro Aguiar eleder.pineiro.aguiar@udc.gal
Escola Universitaria de Deseño Industrial Pablo Fernández Galdo pablo.galdo@udc.es
Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol Laura Castro Santos laura.castro.santos@udc.es
Facultade de Ciencias do Traballo  Alfonso Gomis Rodríguez

alfonso.gomis@udc.es

decanato.fct@udc.gal
Facultade de Enfermaría e Podoloxía Francisco Alonso Tajes francisco.alonso.tajes@udc.es
Facultade de Humanidades e Documentación  María Elena Francisc Alfaya Lamas elena.alfaya@udc.es
Escola Universitaria de Enfermaría  Nerea Mouriño Castro

nerea.mcastro@udc.es

Escola Universitaria de Relacións Laborais  María Luisa Fernández Colín m.luisa.fernandez1@col.udc.es
Facultade de Turismo  Carlos Alberto Rivas Iglesias c.rivas@udc.es

 

Fichas de seguimento do alumnado

  • Ficha para o alumnado que se incorpora por primeira vez no PAT (ver documento)
  • Ficha para o seguimento do alumnado de nova incorporación no PAT (ver documento)
  • Ficha de seguimento do alumnado con experiencias anteriores no PAT (ver documento)
  • Ficha de seguimento de mentores (ver documento)

Titores/as que desenvolveron satisfactoriamenta as súas funcións

O 15 de xuño (ou o seguinte día hábil) a coordinación do PAT de cada centro recibirá un documento para verificar a relación de titores/as que desenvolveron as súas funcións satisfactoriamente durante ese curso académico.

Os coordinadores/as deben remitir asinada de volta esta listaxe cos cambios que estimen adémico, antes do 30 de xuño. 

Do 1 ao 20 de xullo os titores/as recollidos nesa listaxe deberán encher a enquisa de avaliación do PAT do curso académico correspondente.

Alumnos/as que exerceron tarefas de Mentoring

Ficha na que se recolle a relación de alumnado que exerceu tarefas de Mentoring durante o curso. Os coordinadores/as deben remitir esta listaxe ao remate do curso académico, antes do 28 de febreiro (para o alumnado do primeiro cuadrimestre) e antes do 30 de xullo (para o alumnado do segundo cuadrimestre)

ver documento

Informe de memoria do PAT do centro

Ficha para a realización da memoria final do PAT do centro. Os coordinadores/as deben remitir este informe xunto co documento do apartado anterior antes do 31 de xullo.

ver documento

Guía simplificada para a avaliación dos PAT

Documento elaborado por Sebastían Rodríguez Espinar no que se propoñen unha guía dos pasos a seguir para a avaliación dos PAT dos centros. Cada centro pode empregar o seu propio instrumento, esta guía só é a titulo informativo e orientativo.

ver documento