As actividades de Alumni UDC divídense en dous: aquelas destinadas ós membros e beneficiarios e aquelas necesarias para o correcto funcionamiento da Asociación.
ACTIVIDADES E PROXECTOS PARA OS MEMBROS E BENEFICIARIOS
Organízanse dacordo ós catro eixos estratéxicos da Asociación:
- Facilitar a creación de nexos entre exalumnxs
- Realizar actividades de convivencia.
- Dispoñer de elementos e espazos físicos e virtuais para o uso común dos membros e beneficiarios.
- Desenvolver convenios para ofrecer aos membros e beneficiarios descontos en organizacións participantes.
- Facilitar a transferencia de información entre exalumnxs e actuais alumnxs e recentemente graduadxs con fins de desenvolvemento, colaboración e emprego
- Xestionar unha plataforma a través da que exalumnxs poidan dar visibilidade ás actividades de recrutamento nas empresas en que traballen.
- Ofrecer ferramentas para o desenvolvemento profesional, empresarial e persoal
- Realizar talleres e actividades de desenvolvemento profesional.
- Desenvolver convenios para ofrecer aos membros e beneficiarios servizos profesionais con tarifas preferentes.
- Dar a coñecer, dentro e fóra da Asociación e da UDC a exalumnxs exitosxs
- Realizar e difundir entrevistas/reportaxes sobre exalumnxs, os seus logros e proxectos.
- Converternos en canle preferente de relación entre a UDC e a súa comunidade de exalumnxs.
ACTIVIDADES INTERNAS DA ASOCIACIÓN
Estas actividades realizámolas internamente na Asociación; mais estariamos encantados de contar coa tu colaboración.
COMUNICACIÓN
- Xestionar canles de comunicación en redes.
- Elaborar contido para redes sociais (fotografías, imaxes, reportaxes…) a partir dos proxectos e actividades da Asociación.
- Elaborar contido gráfico requirido polos outros Equipos.
- Propoñer actividades/entrevistas/reportaxes.
XESTIÓN E ADMINISTRACIÓN
- Elaborar o Regulamento de Réxime Interno.
- Definir comisións específicas para o desenvolvemento de proxectos/actividades.
- Elaborar os plans estratéxicos.