Material de formación en competencias dixitais para estudantes de grao

estudante grao

Neste apartado atoparedes material formativo que capacita en competencia dixital ao estudantado de grao. O material estrutúrase segundo o Marco de competencia digital para estudiantes de grado: adaptación de DIGCOMP (orixinal: DIGCOMP: A Framework for Developing and Understanding Digital Competence in Europe ) que consta de 5 áreas, con 21 competencias en total. Para cada competencia, ofrécese material autoformativo baseado na metodoloxía MOOC: 
a) Un vídeo de presentación dun problema relacionado coa competencia a desenvolver que debe resolver un estudante e que sirva como “gancho” para seguir os materiais formativos
b) Unha serie de presentacións en PDF cos coñecementos que un estudante debe adquirir sobre a competencia

 

Competencia 1: Información e tratamento de datos

    1.1 Navegación, busca e filtrado de información, datos e contidos dixitais

    1.2 Avaliación de información, datos e contidos dixitais

    1.3 Xestión de información, datos e contidos dixitais

Competencia 2: Comunicación e colaboración

    2.1 Interacción mediante tecnoloxías dixitais

    2.2 Compartir mediante tecnoloxías dixitais

    2.3 Participación social mediante tecnoloxías dixitais

    2.4 Colaboración mediante tecnoloxías dixitais

    2.5 Netiqueta

    2.6 Xestión da identidade dixital

Competencia 3: Creación de contido dixital

    3.1 Desenvolvemento de contidos dixitais

    3.2 Integración e reestructuración de contido dixital

    3.3 Dereitos de autor e licenzas

    3.4 Configuración e personalización de aplicacións e programas informáticos

Competencia 4: Seguridade

    4.1 Protección de dispositivos

    4.2 Protección de datos persoais e privacidade

    4.3 Protección da saúde e o benestar

    4.4 Protección da contona

Competencia 5: Resolución de problemas

    5.1 Resolución de problemas técnicos

    5.2 Identificación de necesidades e respostas tecnolóxicas

    5.3 Usar a tecnoloxía dixital de forma creativa

    5.4 Identificación de lagoas na competencia dixital