Como incorporar a perspectiva de xénero na docencia que imparto na universidade?
Utiliza o cuestionario (ligazón ao cuestionario) elaborado pola profesora Rocío Díez Ros et.al (Universitat d'Alacant) para reflexionar sobre aqueles aspectos da tua praxis docente que podes cambiar ou mellorar para incorporar a perspectiva de xénero nos contidos que impartes na aula. Despois podes ver exemplos para distintas disciplinas, recollidos por expertas, nas guías para unha docencia universitaria con perspectiva de xénero.
Por último, consulta o apartado de outros recursos, para obter mais información.
Guias para unha docencia universitaria con perspectiva de xénero.
Trátase dunha colección de once guías temáticas promovida e editada orixinalmente en catalán pola Xarxa Vives d’Universitats e trasladada a lingua galega. Ofrece propostas, exemplos de boas prácticas, recursos docentes e ferramentas de consulta para unha docencia universitaria sen nesgos de xénero en diferentes disciplinas e ámbitos de coñecemento.
A colección, publicada conxuntamente polas tres universidades públicas galegas, responde ao interese de proporcionar material didáctico ao profesorado universitario, co fin de favorecer, facilitar e promover a inclusión da perspectiva de xénero nas materias que se imparten na educación superior galega.
O día 10 de setembro celebrouse o acto de presentación desta nova ferramenta didáctica. A xornada contou ca participación dos tres reitores e parte das autoras das guías (ligazón ao vídeo da presentación)
Area de coñecemento | Autoría |
Administración e Dirección de Empresas | NURIA RODRÍGUEZ ÁVILA PILAR LÓPEZ-JURADO GÓNZÁLEZ |
Antropoloxía | JORDI ROCA GIRONA |
Arquitectura | M. ELIA GUTIÉRREZ-MOZO; ANA GILSANZ-DÍAZ; CARLOS BARBERÀ-PASTOR; JOSÉ PARRA-MARTÍNEZ |
Ciencias da Computación | PALOMA MOREDA POZO |
Ciencias da Actividade Física e do Deporte | PEDRONA SERRA PAYERAS SUSANNA SOLER PRAT |
Comunicación | MARIA FORGA MARTEL |
Dereito e Criminoloxía | M. CONCEPCIÓN TORRES DÍAZ |
Docencia en Liña | IOLANDA GARCÍA GONZÁLEZ; MIRIAM ARENAS CONEJO |
Educación e Pedagoxía | MONTSERRAT RIFÀ VALLS |
Enfermaría | M. ASSUMPTA RIGOL CUADRA; DOLORS RODRÍQUEZ MARTÍN |
Enxeñarías Agrarias | MARÍA DOLORES RAIGÓN JIMÉNEZ |
Enxeñaría Electrónica de Telecomunicación | SÒNIA ESTRADÈ ALBIOL |
Enxeñaría Industrial | ELISABET MAS DE LES VALLS ORTIZ MARTA PEÑA CARRERA |
Enxeñaría Naval, Mariña e Náutica | CLAUDIA BARAHONA-FUENTES MARCEL LA CASTELLS-SANABRA |
Enxeñaría Multimedia | SUSANA TESCONI |
Filoloxía e Lingüística | MONTSERRAT RIBAS BISBAL |
Filosofía | SONIA REVERTER-BAÑÓN |
Física | ENCINA CALVO IGLESIAS |
Historia | MÓNICA MORENO SECO |
Historia da Arte | M. LLÜISA FAXEDAS BRUJATS |
Matemáticas | IRENE EPIFANIO LÓPEZ |
Medicina | MARÍA TERESA RUIZ CANTERO |
Psicoloxía | ESPERANZA BOSCH FIOL SALUD MANTERO HEREDIA |
Socioloxía, Economía e Ciencia Política | ROSA MARÍA ORTIZ ANNA MARÍA MORENO BELTRÁN |
Traballo Social |
OZGÜR GUNES ORTÜRK OKUMUS |
Xeografía |
MARIA PRATS FERRET |
Outros recursos
Introdución da perspectiva de xénero na docencia universitaria
Dimensión de género en la I+D+i
Repositorio da Universidade de Alicante
Recursos para a Introdución da perspectiva de xénero na docencia
Guías para o uso dunha linguaxe inclusiva